mandag 18. november 2013

FØRJULSKOS - bloggtreff på lørdag

Livet har vært travelt og blogg og husarbeid har fått lide i lang tid.
Men nå er det ikke mange dager igjen til FØRJULSKOS.
Jeg har vært så heldig å få være med, og nå gleder jeg meg stort.


FØRJULSKOS er et bloggtreff som går av stabelen 23. november.
Det er fabelaktige Maia som arrangerer dette treffet fra A til Å.
Jeg har vært så heldig å være med Maia på treff tidligere også, noe som var helt utrolig kjekt.
Men denne gangen tror jeg nesten hun har overgått seg selv.

På lørdag møtes 40 bloggejenter i Lillestrøm for en aften med shopping, juleverksted, vin, middag og spennende foredrag.

Vi møtes på Zanz, med bobler og VIP-shopping før vi fortsetter på Folkets Hus utover kvelden.

Maia har klart å få seg masse spennende samarbeidspartnere.
Felles for alle samarbeidspartnerne r at de er drevet av sterke og inspirerende kvinner, og mange av disse kommer fysisk på selve treffet også for å holde foredrag.

De som skal holde foredrag er:
- Festfabrikken/ Partyplanner
- Lille Himmel / Ruth&Rudolf
- Love is Green
- Secrets by B
- Woods agenturer

Les mere om alle de flotte samarbeidspartnerene her



Så skal vi ha juleverksted, og det gleder jeg meg ekstra masse til.
Jeg har alltid elsket juleverksteder, og denne gangen er det slikt som jeg ikke er så flink til.
Så nå satser jeg stort på å få noen tips om det lille ekstra. Vi skal:

- Dekorere Cupcakes (såvidt jeg vet får vi lære skikkelig julepynting av dem)
- Lage hjemmelagede sukkerbiter (går det an… gøy)
- Lage hjemmelaget vaniljeekstrakt



Og ikke nok med det… Vi får mat.
3-retters Vietnamesisk buffet. Det høres helt fantastisk godt ut. Gleder meg til det.



Jeg lover å skrive litt mere om alt det kjekke som skal skje, men anbefaler også å sjekke Fabelaktig-bloggen. Her er det ikke bare om treffet, men energiske Maia har masse flotte innlegg, tar nydelige bilder og er en stor inspirasjon for meg som såvidt klarer å få hverdagen til å gå rundt.

Alle Bilder i dette innlegget er egenhåndig "stjålet" fra Maia og Fabelaktig…
Satser på tilgivelse iallefall. Takk for at du er den du er :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du vil legge inn en kommentar.
Har dessverre måttet legge inn ordbekreftelse igjen pga problem med spam, men håper det går greit likevel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...