fredag 22. november 2013

Førjulskos - hva skal man ha på seg???

I morgen er det bloggtreff FØRJULSKOS i Lillestrøm. 
Etter en veldig laber form noen dager er jeg heldigvis på bedringens vei. 

Så er det det vanskeligste av alt - hva skal jeg ha på meg?
Ikke helt sikker på stilen, om det er relativt nøytralt eller om jeg skal kjøre på med glitter og stas. 

Akkurat i dag er det glitteret som leder. 
Kjolen under har mye mere glitter enn det ser ut som, men jeg liker den og føler meg vel. 
(Ikke alle kjoler som er like kledelig i str 44/46). 
For å ikke få det altfor feststemt er det mulig å ha boots eller litt røffere sko til. 


Men jeg er nå ikke sikker. 
Her er noen av de andre alternativene. 

Tror jeg må ta en bloggrunde og se hva de andre skal ha på. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du vil legge inn en kommentar.
Har dessverre måttet legge inn ordbekreftelse igjen pga problem med spam, men håper det går greit likevel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...