tirsdag 27. september 2011

Stressless

Trodde aldri jeg skulle si det, men vi har kjøpt oss Stresslesser...

Jeg er vokst opp med foreldre sittende i hver sine brune Stressless, og var iallefall sikker på det var noe jeg ikke skulle ha. Men så blir man voksen, hehe...

Til mitt forsvar så må jeg si at Stressless er ikke det samme som det var for 30 år siden.
Og helt ærlig så synes vi de er ganske kule.

Vi vurderte hvite, men fant ut at tannlegestolfølelsen ville blitt for sterk, så det ble 2 flotte røde stoler :)


2 kommentarer:

  1. Spenstig farge! Må si jeg ikke fikk den tradisjonelle stressless følelsen denne gangen (og det er jo bra).
    Sees på bloggtreff!
    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. He he, dette har jeg lyst til å skaffe meg også, det er jo veldig deilig med stressless.

    Har lagt meg til som følger:)

    Ingrid

    SvarSlett

Koselig om du vil legge inn en kommentar.
Har dessverre måttet legge inn ordbekreftelse igjen pga problem med spam, men håper det går greit likevel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...