onsdag 5. september 2012

Du er invitert på sjørøverfest

NIBs utfordring denne måneden er tema "inviter".

Ettersom jeg har hatt litt mangel på overskudd og bloggtørke i det siste, 
så prøver jeg meg med et ikke helt fersk bidrag, men fra sist barnebursdag. 
Noen av bildene er uansett "nye" og ikke blogget tidligere.

Jeg inviterer derfor til sjørøverfest med 3-årig bursdagsgutt.

Vi har gullmynter og gullbestikk.
Sjørøverbrygget er vanlig brus hvor etikettene er byttet ut.
Sjokoladekaka er et skip lastet med pynt.

Etterpå var det skattejakt.
ryktene gikk om en kiste full av sjokoladegullpenger... 








2 kommentarer:

  1. Utrolig flott gjennomført, og sååååå stilig da!!

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Så kult! Her var det masse flott inspirasjon! Regner meg jeg må lage sjørøverbursdag en gang jeg også, når barna blir litt større - da skal jeg huske på denne!

    SvarSlett

Koselig om du vil legge inn en kommentar.
Har dessverre måttet legge inn ordbekreftelse igjen pga problem med spam, men håper det går greit likevel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...