lørdag 5. november 2011

Førjulskos hos Hviit

Sist torsdag var jeg og 49 andre bloggere samlet hjemme hos Linda 
Sammen med Cecilie og Nina arrangerte hun bloggtreffet "Førjulskos hos Hviit".

Denne gangen var det ikke så skummelt lengre. 
Jeg hadde jo truffet mange av de andre for noen uker siden på Eva Solo.

Og jentene hadde virkelig stått på og ordnet servering, sponsorer og opplegg forøvrig.
Her var det ikke så mange tilfeldigheter.

Da vi kom og fikk parkert på avtalt parkeringsplass, fulgte vi tente fakler til huset.
Linda hadde et helt fantastisk hjem, 
og ikke mindre imponerende å åpne det for alle oss 50 damene.

Det var kaffe fra Nespresso, te og juice fra Pukka, masse forskjellige kaker fra bloggerne.
Og ikke minst deilig gløgg satte førjulsstemningen.

(Kjøkkenet hadde vi alle sett før i Nutrilett-reklamen, 
men det bar ikke direkte preg av Nutrilettprodukter denne kvelden.)


Det var ganske tett med flotte damer og relativt høyt lydnivå, men utrolig koselig.


På en hylle i den flotte stua sto det gevinster på rad og rekke.
For jentene hadde skaffet masse sponsorer til både goodiebager og premier i et lotteri.
Alle deltakerne fikk gratis lodd, 
og det var ikke ubetydelige verdier som forvant hjem med lykkelige bloggere.


I kjelleren var Showroomet til Hviit.
Det var bare så utrolig lekkert, 
og det mestet fristet bare enda mere når man så det i virkeligheten.
Hyllene var lekkert satt opp og det så ut til at Linda har orden i sakene.

Under her er det Karo (til høyre) som er igang med shoppingen hos Linda :)



Og ja, det ble litt shopping på meg også i tillegg til det jeg hadde forhåndsbestilt.
Men det var mye fint og jeg er veldig fornøyd.

Sjekk de lekre og fristende hyllene:



Under her kan dere se alle de overfylte goodie-bagene stablet opp.
De tok jo et helt rom...
Og jeg skal love innholdet var imponerende.

Men ettersom jeg egentlig skulle jobbe (og ikke blogge noe denne helgen, ups), 
så får jeg komme tilbake til det senere når jeg får tid til å ta bilder.


TUSEN TAKK JENTER FOR EN FANTASTISK KVELD! 

4 kommentarer:

  1. hei hei!
    Jeg skjønner at jeg har gått glipp av noe stort :)

    Fabelaktig lørdagskveld til deg. Jeg er gressenke i helgen, sånn er livet når mannen driver egen butikk. Jeg depper ikke, snart blir det jentefilm, popcorn og ett glass chablis :)

    Koose deg du og!
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig å se deg igjen! Det var en virkelig en topp kveld.

    SvarSlett
  3. Kan tenke meg dere koste dere:) Klem

    SvarSlett
  4. Takk for sist! Det var veldig hyggelig å se deg igjen, Gry Hege. Tuuusen takk for den kule planten i røret. Det var jo veldig hyggelig av dere :)

    Fin innlegg du har laget om treffet.

    Klem Nina

    SvarSlett

Koselig om du vil legge inn en kommentar.
Har dessverre måttet legge inn ordbekreftelse igjen pga problem med spam, men håper det går greit likevel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...